Spoštovani rejci in rejke!

Po nekaj mesečnem premoru se oglašamo iz vaše mlekarne, saj vas želimo seznaniti z aktualnim stanjem in dogajanjem pri nas. Za nami je dinamično in izzivov polno obdobje krize zaradi epidemije korona virusa in zato tudi v prihodnjih mesecih ne moremo in ne smemo biti brezskrbni, saj so se trenutno razmere znova poslabšale.

V Mlekarni Celeia smo ves čas delovali skoraj nemoteno in uspeli zagotavljati izdelke za vsa naročila kupcev, ki so bila v posameznih obdobjih precej povišana. V vseh mesecih, od januarja do maja, za katere je rezultat poslovanja v tem trenutku že znan, smo poslovali  pozitivno, kar je tudi v skladu z našim poslovnim načrtom za leto 2020.

Sedaj, ko imamo pozitivne rezultate, se lahko posvetimo tudi naši prihodnosti. V zadnjem mesecu smo se intenzivno pripravljali na postopno prenovo sirarne, kjer želimo do marca  prihodnjega leta zamenjati oba sirarska kotla, potem pa bodo na vrsti ostala nujna vlaganja v prenovo mlekarne.

Na področju marketinga in promocije naših izdelkov smo zastavili in izpeljali kar nekaj aktivnosti, ki jih lahko zasledite v medijih, na spletu, na obcestnih plakatih … Tako opozarjamo nase, na svoje delo in svoje izdelke, saj se zavedamo pomembnosti prepoznavnosti za uspešno poslovanje naše mlekarne.

Na domačem trgu je za nami uspešna prodajna akcija vseh slovenskih mlekarn, ki je v mesecu maju potekala pod sloganom »Slovensko mleko nas povezuje«. Tukaj moram omeniti tudi to, da smo v letošnjem letu za več kot 1/3 povečali prodajo kmetijskim zadrugam in zato bi se na tem mestu rad zahvalil tudi vsem vam kot potrošnikom in vas hkrati ponovno pozval, da z nakupom in širjenjem dobre besede o naših produktih pripomorete k doseganju boljših rezultatov mlekarne, kar je naš skupen cilj.  V teh  dneh prihaja prvič na trgovinske police  Kraljičin jogurt z okusom slovenske viljamovke in dobrodošlo bo, če boste po tem jogurtu povprašali v svojih trgovinah.

Ponosni smo, da s prodajo na domačem trgu na področju maloprodaje  dosegamo zastavljene cilje. Nekoliko slabša realizacija pa je pričakovano na tujih trgih, kar je posledica naše zavestne odločitve, da se s cenovno politiko pri sirih  ne bomo tako fleksibilno prilagajali nižanju borznih cen. Žal imamo, kot posledico korona krize,  slabše  prodajne rezultate tudi pri kupcih iz gostinstva, turizma  in javnih zavodov.

Trenutne razmere na trgu surovega mleka kažejo na stabilizacijo in v prihodnjih mesecih ni pričakovati bistvenega odklona od trenutne cene. Zagotovo ni več za pričakovati tako neugodnih razmer, kot se je napovedovalo v prvih tednih krize, ko nekateri odkupovalci v določenih dnevih celo niso uspeli zagotoviti odvoza. Ponosni smo, da se to pri nas ni dogajalo.

Poslovanje  v mesecu maju nam je omogočilo, da ni bilo potrebe po znižanju cene, za junij pa so razmere zahtevale korekcijo cene za 0,5 centa navzdol.   Predvidevanja za naprej kažejo na stabilizacijo cen. Če se razmere ne bodo spremenile, lahko v naslednjih mesecih pričakujete tudi kakšno bolj pozitivno informacijo. Naredili bomo vse, da bo  naša odkupna cena konkurenčna in takšna, da bo  vam in nam  zagotavlja poslovno stabilnost.

V preteklih mesecih nas je zapustilo kar nekaj rejcev, zato bi se rad zahvali vsem tistim, ki ste ohranili zaupanje in ostali z nami. Naš cilj je graditi in krepiti dolgoročne, vzajemne odnose, ki niso odvisni od dnevnih nihanj in  privlačnih trenutnih ponudb.

Želim vam dobro letino  in  veliko uspeha pri kmetovanju.  Zaključujem pa z vedno aktualno željo – Ostanite zdravi!

S spoštovanjem.                                                                                 

Vinko But, direktor Mlekarne Celeia

Arja vas, 06.07.2020

Kontakt

Oplotniška cesta 1 3210 Slovenske Konjice
Telefon: + (03) 785 05 00

Spremljaj nas

Evropski kmetijski sklad za razvoj podeželja: Evropa investira v podeželje

Prejemnik podpore iz Programa razvoja podeželja RS 2014–2020